4/08/2013

En Yeni En Son 2013 İyi Geceler Mesajları, Sevgiliye Yeni Çıkan İyi Geceler Mesajları

  9 yorum
En Yeni En Son İyi Geceler Mesajları
Sevgiliye 2013 Yılının En Son Çıkan Orjinal İyi Geceler Mesajları

2013 yılında daha hiç bir yerde bulunmayan hiç bir yerde söylenmemiş  ilk ağızdan çıkan iyi geceler mesajları, sözleri ve yazıları ile sevdiğiniz kıza yada sevdiğiniz erkeğe iyi geceler diyerek onu mutlu etmeye ne dersiniz?

İşte aşağıda henüz hiç bir yerde görmediğiniz, okumadınız ve duymadığınız en orjinal ve en hit iyi geceler yazıları ve mesajları

* Geceleri gözlerimden süzülen incitanem iyi uykular.

* Her gece olduğu gibi bu gecede uykusuzluğumun sebebi aşkım! Hasrettim! Özlemim! Nefesim iyi geceler.

* Ben her gece, gecenin karanlığında değil, gözlerinin karanlığında uyuyorum. Kara gözlüm iyi geceler.

* Her gece gecenin ıssızlığına değil, sensiz geçen geceye sarılıp uyuyorum. İyi uykular ay yüzlüm!

* İyi uykular gecemi aydınlatan yıldız gözlüm!

* Ben seni gündüzlerden daha çok geceleri yaşıyorum. Yalnız geçen geceme yoldaşım iyi uykular!

* Seninle kurduğum hayaller olmasa, geceler bana kabus olurdu. İyi uykular sevgilim!

* Dilim adını anarken uyuyabilirim ama uyusam bile kalbim adını daima anar. İyi uykular unutulmazım!

* İyi uykular yüreğimdeki hıçırığım, iyi uykular ulaşamadığım feryadım, iyi uykular çok derin yaşadığım aşkım!

* Ben ay olsam Sen benim gökyüzümsün, ben güneş olsam sen yine benim gökyüzümsün. Ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın iyi uykular tutkum!

* Bedenim yatağımda esir gibi dururken; aklım, fikrim, ruhum, kalbim senin yanında özgürce uyumakta olacak. İyi uykular!

* Aşk dolu sesinle bana iyi geceler de ki... Kalbim huzur içinde uyusun!

Bu mesajları facebook veya twitter hesaplarınızdada paylaşarak sevdiğinizi hoşnut edebilirsiniz. Yada buradaki bütüm mesajları beğendiyseniz facebook veya twitter da sayfamızı tamamen sevdiğinizle paylaşabilirsiniz. Aşkını aşk gibi yaşayanlar için olsun bu yazılarımız ve mesajlarımız. Malum bazı saman alevi gibi aşk yaşayanlarda var..!

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..!

Orjinal bir evlenme teklifi... Görmek için tıklayın..!

ETİKET: Sevgiliye En Güzel İyi Geceler Mesajları, Sevgiliye İyi Geceler Mesajı, Sevgiliye İyi Geceler Msj, İyi Geceler Mesaj, Aşk Dolu İyi Geceler Mesajları, Tutkulu İyi Geceler Mesajları, Uzaktaki Sevgiliye İyi Geceler Mesajı

9 yorum :

  1. u işler boş iştee

    YanıtlaSil
  2. Bunlari mesaj diye atan adam varsa adam degil madam olmustur asik degil kaypak olmustur adam dedigin guzel soz etmez ozlu soz eder

    YanıtlaSil
  3. Doğru ama en adamlığı odunluk la kariştırıyorsun

    YanıtlaSil
  4. Sen adamlığı odunlukla karıştırmışsın

    YanıtlaSil
  5. bu mesajlar sayfasına nasıl ulaştın merak ediyorum sayın adam!!

    YanıtlaSil
  6. bu msjları odunlar hiç hak etmezler

    YanıtlaSil
  7. kardes sen nasıl bu msjları yazmak ıcın ulastıysan bu sayfaya bızde o sekılde ulastık ...

    YanıtlaSil
  8. Sayın ziyaretçilerimiz bu sayfada ve diğer sayfalardaki bütün mesajlar tamamen orjinaldir. Herhangi bir yerden alınma değildir. Sayfamızın geç açılması veya açılamaması tamamen internetten kaynaklıdır Bu durum için üzgünüz... Saygılarımızla...

    YanıtlaSil