2/19/2021

Yalnızca Sitem Söz Yazarı ve Bestecisi Kim Yalnızca Sitem Sözleri

  Hiç yorum yok
Yalnızca Sitem Söz Yazarı
Yalnızca Sitem Şakısı Kimin Yalnızca Sitem Sözleri

"Vurgun Yemiş Misali Gönlüm" yani "Yalnızca Sitem" isimli parçanın sözleri Rahmetli Aysel Gürel'e ait olup bestesi ise Rahmetli Onno Tunç'a aittir. Aysel Gürel "yalnızca sitem" isimli şarkısını 1986 yılında Git albümü için Sezen Aksu'ya vermiştir. Sezen Aksu 1986 senesinde Git isimli bir albüm çıkararak bu albümede Aysel Gürel'in "yalnızca sitem" isimli parçasınıda koymuştur.
İlk olarak Sezen Aksu'dan dinlediğimiz eser yukarıdada yazdığımız gibi Onno Tunç imasını taşıyor. Bir çok sanatçı tarafından yorumlanan bu eser, yıllar geçmesine rağmen dinleyicilerin dillerinden düşürmediği bir şarkıdır.

Yalnızca Sitem Sözleri:
Vurgun yemiş misali gönlüm tutuldu aşka
Ciğerimden yanıyorum ben bu defa başka
Bu yangın benle ölünceye dek yaşasın varsın
Dünyanın o son günü sen beni arayacaksın

Doymadım doyamadım sevmelere seni ben
Kimseyi koyamadım yerine yeniden
Saymadım sayamadım sensiz geçen yılları
Ne inkar ne itiraf bu yalnızca sitem

Zannetme bir gün geri dönmek değil niyetim
Hasrete teslim oldum asla gelmeyeceğim
Bu yangın benle ölünceye dek yaşasın varsın
Dünyanın o son günü sen beni arayacaksın

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder