2/19/2021

24 Kasım 6 Kıtalık Öğretmenler Günü Şiirleri

  2 yorum
6 Kıtalık Öğretmenler Günü Şiirleri
24 Kasım Öğretmenler Günü Şiirleri 6 Kıta

Öncelikle Bütün Öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü Yürekten Kutluyor, Sevgi ve Saygılarımızı Sunuyoruz..!

Aşağıda Ortaöğretim ve Dengi okulların sınıfları için 6 kıtadan oluşan 24 Kasım öğretmenler Günü şiirleri yer almıştır.

BEN ÖĞRETMENİM
Ben öğretmenim,
Sevdalısı bu yurdun.
Dolaşırım sınırlarında yurdumun
En yüksek burçlarına çıkar,
Bayrak olurum.

Ben öğretmenim,
Bir rüzgâr olur eserim,
Erzurum yaylasından.
Bütün yaylalarımda dolaşırım.
Özgürlük olurum.

Ben öğretmenim,
Yalnızlık türküleri söylerim, mezralarda...
Kemeraltı çarşısındaki insan seline karışır,
Karışır yüreğim...
Umut olurum.

Ben öğretmenim,
Göçmen kuşlar gibi dolaşırım yurdumda,
Geceyle biter yolculuğum.
Aydınlık olur her yan.
Işık olurum.

Ben öğretmenim,
Baharların sevdalısı...
Çocuklarımın gözlerinden akıp içeri,
Can veririm.
Hayat olurum.

Ben öğretmenim,
Gökyüzü hepimiz için mavi...
Bulut olur dolaşırım göklerde.
Sonra indiğim yerde,
Rahmet olurum.
Adem AKYOL

ÖĞRETMENİM
Yolsuz köye gittin yaya
Gönül verdin çağdaşlığa
Karanlığı del dedinya
Deleceğim öğretmenim

Olur ettin olunmazı
Deldin kaleminle taşı
Bil dedinya bilinmezi
Bileceğim öğretmenim

Karanlığı yırta yırta
Çıkacağız aydınlığa
Işık ol da ak dedinya
Akacağım öğretmenim

Kin gütmedin yüreğinde
Hoş gördün hep densizi de
Her bir cani sev dedinya
Seveceğim öğretmenim

Sor dedinya sen her şeyi
Gör dedinya gercekleri
Yik dedinya hurafeyi
Yikacagim ögretmenim

Kuru ekmek zeytin yedin
Karda kışta sürgün gittin
Bildiğinden hic dönmedin
Ne büyüksün öğretmenim
Süleyman Apaydın
Kaynak: forumdaş, güllüm, egitimhane

2 yorum :

  1. çok güzel bir şiir olduğu için çok ama çok beğendim.yani süper ve harika

    YanıtlaSil