10/06/2021

Eşim Beni Aldatıyormu Nasıl Anlarım? Eşim Beni Aldatıyormu Nerden Anlarım?

  Hiç yorum yok
Eşim Beni Aldatıyormu
Eşimin Beni Aldattığını Nerden Nasıl Anlayabilirim Nasıl Belli Eder?

Her evli çiftin çoğu zaman korkulu rüyasıdır aldatılmak. Eskiden aldatılmak kadınların korkusuyken, günümüzde artık erkeklerde aldatılma korkusu yaşamaktalar.
Kocam beni aldatıyormu nasıl anlarım? Karım beni aldatıyormu nasıl anlarım? soruları ile pek çok defa karşılaşmışızdır.
Biz öncelikle aldatma konusunda şöyle bir öneride bulunalım. Eşiniz sizi 1 kere aldatmışsa, eşinize 2. ve son şansı verin. Çünkü yaşanabilecek o kadar güzel ve mutlu günler demiyoruz belkide yıllar olabilir. Bu nedenle herkes 2. şansı hak ediyor diye düşünüyoruz. Tabiki eşinizin sizi kiminle ve ne derece aldattığına göre durum değiştirir. Neyse biz nasıl anlaşılabileceği hakkındaki yazımızı yazalım.

1- Aldatan eş, her zamankinden farklı davranışlar sergiler.
2- Aldatan eş, giyim tarzında değişikliğe gider.
3- Aldatan eş, kendi eşine ya mesafeli olur yada vicdanını rahatlatma açısından çok daha fazla ilgili olur.
4- Aldatan eş, telefon, internet, msn, facebook gibi iletişim araçlarının üzerine fazla düşer.
5- Aldatan eşin telefonuna sürekli sessiz telefon gelebilir.
6- Aldatan eş, genellikle sevgilisinden telefon gelebileceği için eve geldiğinde ya telefonunu kapatır yada eşinden habersiz bir başka telefon ve hat alır.
7- Aldatan eş, her zamankinden çok daha fazla kendine yani bakımına özen gösterir.
8- Aldatan eş, sık sık iş durumunu bahane ederek eve geç gelir.
9- Eşiniz bir yerden veya işten eve geldiğinde kıyafetinin sırt kısmına ve kol altına bakın belki bir işaret bulabilirsiniz.

Yukarıdaki saydıklarımız genel olarak gözlemlerimizden ibarettir. Bu durumu bizzat yaşamış kişilerin ortak sorunlarından derledik. Sizde kendi eşinizi bu yazdıklarımıza göre değerlendirin.
Ama umuyoruzki hiç kimse böyle bir durumla karşılaşmaz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder